Imorgon - 11/11-11 ♥

Tjenare, nu sitter jag och lyssnar på musik och skypar med Emma och Nel-Li ''om hon svarar''
Jag har haft No provet ida, gick la sådär, kommer nog bara få ett E... men det var riktigt svårt denna gången och Ekologi är inte min starka sida ♥ Sedan när jag kom hem åt ja lite och sedan stack jag och Sara till Nel-Li en stund, chillade mest HÖHÖ ♥ klockan 8 kommer Finalen utav Robinson och god mat med ''hoppas jaaa''
.
Imorgon så e det fredagen den 11/11-11 ♥ omg! sovmorgon, Tagga det! och första veckan efter höstlovet har gått! super härligt! På onsdag nästa vecka är det Biopremier av Breaking dawn del:1 det dåliga är att det är någon som har bestämt 15 åååårs GRÄNS! men får la se den när det har ändrat det! ♥
.
På lördag smäller det! bara 2 dagar kvar! ♥♥♥
.
Nu skriver jag en Roman/ berättelse, sorry men ibland hinner jag ju inte blogga så nu vet ni lite vad jag ska göra i helgen och så... men jag ska försöka inte skriva så mycket :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0