Konsert :) ♥

.
Denna bild tog jag för några månader sedan, dagen när vi slutade skolan så var det en konsert i stan som jag och Emma gick och kollade på :) ♥ Sedan träffade vi några andra från klassen och gick till de och typ sa hej! :)
.
Heeej! Förresten! Idag fyller man då 14 år! :) ♥ Fjortiiis, blev uppvaktad utav familjen vid 8 och har inte kunnat sommna sedan, HÖHÖ men fick lite paket, och resten på eftermiddagen sedan. Ikväll så blir det GIRL night med tjejjorna och typ kolla på film och myysa, rolig födelsedag kommer det bli i alla fall! ♥
.
Imorgon så komemr jag säkert vara helt slut, men det kommer det vara värt, så kommer också släkten och grattar mig på kvällen och då blir det mat som jag och mamma ska göra när jag har kommit hem och vilat innan, hinner nog göra några inlägg både idag och imorgon :) ♥
.
Nu ska jag snart gå upp och duscha! :) ♥ HÖHÖ sedan kanske jag ska följa med Noomi till falkenberg, hon ska kolla på ett till djur som hon kanske ska köpa snart, bilder på det jag har fått idag kommer imorgon eller på måndag, har ju ganska mycket att göra nu i helgen + ett nytt spanska prov och läxor.... hur kommer jag klara detta!? :) ♥

Kommentarer
Postat av: Emma Ek

Det är inte Daniel Adams Ray på bilden ;)

2011-10-15 @ 10:48:34
URL: http://eemmasophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0