Gamla goa tider! :) ♥

2009: ''tror jag''
2011:
Foton: Kina Träff :) ♥
.
Hej! här har vi 2 bilder på våra kinaträffar... :) några familjer åker iväg en helg någon stans i sverige och
hittar på några aktiviteter :) ♥
Har 2 träffar per år :D min är på sommaren medans noomis är på hösten :)
.
Så i helgen så ska vi på Noomis träff i Stockholm! ♥ så det ska bli skoj... fast vi får inte shoppa
eller gå på grönan :/ utan vi ska gå till en park och ett museum...
Men jag ska iaf träffa en gammal kompis ♥ :)
.
Nu sitter jag & Emma vid datorn och lyssnar på härlig Music! ♥
Vi har pluggat & gjorde mat: ungsbakat potatis med brända, råa korvar! :P ♥

Kommentarer
Postat av: Noomi :)

Hej! :) mathilda <3 jag ser ju riktigt konstig ut! asså serri!!

2011-09-07 @ 19:17:37
Postat av: Noomi :)

Hej! :) mathilda <3 jag ser ju riktigt konstig ut! asså serri!!

2011-09-07 @ 19:18:17
Postat av: ulla

Himla fin blogg! Allt låter ju skitbra...ja utom dom råa brända korvarna dådå. Och Noomi: Nej du ser inte konstig ut, både du och Mathilda är fantastiskt söta tjejer. Och DUKTIGA!!

2011-09-07 @ 19:53:14
URL: http://ullaunna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0