Plugga på lov..?




Lite vad ja har bakat nu på lovet. Lite mööjsigt att unna sig något gott ibland ;)

Hej! Det var ett tag sedan jag bloggade såg ja, och nu när ja egentligen ska plugga lite så sitter jag ist framför Facebook och Bloggar ;) Bra där..! Nää, men lovet har varit super hitills! som tur var är det inte slut än, utan det e några dagar kvar. Igår sov Nel-Li och Tova över hos mig, vi typ bah chillade och kollade på film. Eftersom att ja e typ efter.. och inte hade sett Forrest Gump så tvingade de mig att kolla på den. Jag kan la säga att ja fattar inte varför ja inte har sett den filmen innan.

Ida har vi typ bah legat och dragit oss i sängen en tag och sedan stack de hem och ja har inte gjort något speciellt sedan dess. Fick lite pengar till Pizza sedan, eftersom att ja e ensam hemma nu.. :) alltid lika roligt! (Y) Så nu måste ja läsa på lite, har 2st redovisningar på måndag som ja måste typ kunna helt utantill! YEAH!! ♥ nää... det e la bara att sätta igång 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0