Konfaläger 2012!!



 

Halloj allihopa! Har haft ett litet uppehåll eftersom att ja har vart på konfaläger sedan i söndags :) kom hem för någon timma sedan och e helt slut :P Skulle skrivit ett snabbt inlägg innan jag drog dit men hann inte :/ 

Ja kan säga att dessa dagar har varit så otroligt roliga och vi har haft fullt och med allt möjligt. Vi har läst lite, lekt mycket leker och vart i kyrkan som var mysigt :P Allt har vart perfekt och detta blir ett minne jag inte kommer glömma :D ♥ Jag har även döpt mig i havet när vi var där och det var en otrolig upplevelse!

tog kanppt några bilder när vi var där, hade knappt tid med det, men det var en ledare som tog bilder hela tiden, så när hon lägger ut de så kommer de upp här på bloggen! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0