Sommaren 2012! ♥

Mitt sommarlov i bilder!! 

Ja, då tar detta härliga sommarlovet sitt slut och skolan börjar imorgon, ny klass med nya krav :) 
Detta sommarlovet har vart bland de bästa i mitt liv! ♥ Tiden har bara runnit iväg men ändå så har man fått gjort så mycket under denna tid :)

En utav höjdpunkterna av sommarlovet är att jag har konfirmerat mig som har vart en riktigt rolig upplevelse som man bara inte kan gå miste om!! Har även träffat nytt folk som är hur goa som helst och även vart på Liseberg i år! Jag är så glaaad att jag har mina underbara vänner i vått och tortt och att de alltid fins där för en :*
Som sagt, detta sommarlov har vart bäääst! och jag slår vad om att nästa sommarlov blir bättre! YOLO! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0