I ♥ Winter, but I miss the summer

Här var det fyra stycken bilder som jag, Sara & Moa tog igår. Hade inget annat för mig. Igår var jag då ute med Sara & Moa och fotograferade som sagt. Vi gick en sväng ner till ankaret och sedan stack vi till Espresso House och fikade en liten stund. Kalle och Oliwer gick förbi och vi skojjade lite med de :P så vi stack hem till de och dampade lite. Sedan har gårdagen inte varit så mycket roligare. Idag stack jag & Nel-Li ut för att fota lite. Fick lite bilder där med, men har inte hunnit fixa till de än. Kommer väl upp snart. Är ganska trött nu så jag ska nog krypa ner i sängen och sööva tills imorgon!  ''Ny dag med nya händelser'' 

Ps. I miss the summer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0