Underbara HELG! ♥



TJOSAN! Bloggningen går ju jätte bra som ni ser!!

''bloggar ju hur ofta som helst, känns nästan att jag bloggar för ofta!?''
HAHA ♥ Nää, men som ni ser så har ja inte bloggat på ett låångt tag 

Men, kan säga att ja är tillbaka! HÖHÖ 

Just nu sitter ja med mai i min säng och lyssnar på gooo musik! ♥ Min mamma bjöd hem mai och hennes familj på mat, så vi åt lax med ngn slags potatismos och kallsås! Ganska gott, sedan blev det hemmagjord glass med grädde, chokladsås och maränger! 

Nu sitter vi med varsin dator och har inte direkt så mycket att göra, hennes blogg dampade lite, så jag fixade det lite snabt HÖHÖ så snäll e ja! ♥ 

''som ni förmodligen ser så har ja bytat bakgrundsfärgen till min normala som jag hade innan'' 
den gråa kändes så tråkig tycker ja...

Dagarna som har gått utan att ja har uppdaterat har la varit helt OK, har pliggat ganska mycket och kollat på lite mysiga filmer HÖHÖ ♥ No lifer! <3 

Det blir plugga de 2 veckorna framöver, har lite prov och läxor som kommer och går hit och dit, men bloggning blir det om det inte blir ändrade planer ♥ 

NÄÄÄ, nu ska nog ja och mai hitta på ngt, man ska ju inte ha tråkigt när det är Underbar helg!? eller? 
Ha det gött alla! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0