De senaste dagarna :)












Jag bjuder på denna bild som Tova tog utan att va medveten om det ;P

Hej igen! var ett tag sedan ja bloggade... (den här repliken säger ja ganska ofta) XP 
men ja vet inte dirket vad ja ska skriva men ida tyckte ja att det borde komma upp något här :)

De här senaste dagarna har varit grymma!! fint väder och de har spänderats men mina underbara vänner som är mitt allt! ♥ vet inte vad som skulle hänt om inte jag hade de :* Aja.. nu till det ja skulle säga :)
Jag har typ haft en taco kväll med tjejerna och spelade lite spel och hade det extreeeemt mysigt!! ♥ Sedan har ja och moa bakat chokladbollar (det var ett tag sedan ja bakade chokladbollar) och stack ner till kurtinen och spelade lite kort och det var super mysigt och särskillt när vädret var som bäst då :P 

I förrgår stack ja och Tova ner till stan och tog en glass och kollade på en super grym film (eat pray love) som ni borde se om ni inte har sett den :D jaa och ida blir det väll att hitta på något eller bara ta det lungt XP nää men ja vet inte, tar dagen som den e 

Så.... nu ska ja inte skriva mer, känns som att ja inte har skrivit något vettigt alls, men det får ni stå ut med i såfall :) hehe Nää... men ja vet ärligt talat inte vad ja ska skriva så det kommer upp något inlägg lite då och då eftersom att ja förmodligen inte komma blogga så ofta XD men vi ses :) see you later alligator ;) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0