Minigolfarna!! ♥





Två underbara bilder på två helt urgrymma minigolfspelare!! :) vi seriöst ägde hela banan :) HAHA!!! Näää... det gjorde vi faktiskt inte, i allafall inte ja.... Tova fick in 3 stycken spikar medan ja lcykades på något sätt få in 2 stycken 8:or i poänglistan XP man kan inte vara mer skillad än mig!!! ♥ det e helt omöjligt! 

WOW!!! rekord!!! två inlägg ida... det var ett bra tag sedan det hände va!? Nää men ida så sa ja att ja inte skulle hitta på något, men så hörde Tova av sig och vi stack ner och hälsade på Sara där hon sommarjobbade och tog en glass där (HAHA börjar bli en vana att käka glass nu va!?) sedan blev det bara helt spontant att vi spelade lite minigolf!! Kan säga att Tova typ ägde ut mig, men minigolf har hon i blodet och ja kan ju säga att det inte är mitt kall i livet, men skojj var det!!! ♥

På söndag smäller deeeet!!!! (på tal om ingenting) :3 då är det nämligen så att ja ska på konfa läger!!! och ja e så himla gryymt taggad och allt!! ♥ längtar som bara den!! ska bli riktigt skojj faktiskt :D så det e la det som står på tur, antar ja :p 

Nu känner ja att detta inlägget blev en aning låååång, men jaaa....hade bara lust att blogga helt enkelt! och ska ja vara ärlig så tror ja att min bloggkänsla (Whuuut) XP har kommit tillbaka till mig igen ♥ ses!!! ha det gött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0