Onsdagen den 4:e Juli!


För ungefär en vecka sedan skaffade Noomi två underbara små marsvin ♥ 


Ja, Jenny, pappa och Noomi stack till Vareborg igår och plockade hem ganska mycket jordgubbar :P 

Hejsan! var ett tag sedan ja bloggade, men det har vart helt underbart väder nu i veckan och vill inte spendera mina dagar att sitta inne vid datorn då? hehe, min lov har varit super hitils, inte solat eller badat så mycket dock, men det ska bli ändringar på det! :) 

Idag ska ja va med Moa en liten stund nu på förmiddagen så kommer Linn hit senare på kvällen så ska vi sova över. Vi ska nämligen sticka till Liseberg på torsdagen och det blev lättast om hon sov över :P så ja är fett taggad! ♥ annars ska jag inte göra så mycket mer :P Hoppas bara nu att vädret håller sig ett tag. Ska nog gå tillbaka till min säng nu.. fattar inte vad ja gör uppe så här tidigt... :O


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0