En glaaaa tjej!! :)



Hej alla! :) Idag har varit en helt underbar dag idag, anledningen är dels för att det har varit ett sådant underbart väder idag, lite kyligt men med mycket sol! Det gillar vi verkligen. Idag har jag stuckigt ut i trädgården och fotat en hel del. Resultatet kommer nog upp senare. 

Jag var en stund med Sara med idag. Vi stack ner till kurtinen och gungade lite och jag fotade henne lite med. Sedan stack vi hem och tog en glass! Fett gött! :) Så vi typ satte oss vid altanen där det var fett varmt och snackade lite om allt möjligt. Typ vad vi hade för planer för i sommar bl.a och andra saker :) ♥

Fett mysigt var det! Man fick verkligen en sommarkänsla och som sagt så bara lääängtar jag till sommaren kommer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0