fint vårväder! ♥

image description
''Lånade bilden från Moa, hoppas det var okey!''

Hej folket! Dålig uppdatering, vet... men man kan väl säga att ja ligger lite efter i vissa saker i skolan och tar all min fritid för att komma ikapp igen. När allt är klart och inga prov och annat skit är iväg så kommer ja blogga igen. Men jag har inte slutat blogga ialla fall. Idag pluggar jag för NO prov imon, och har massor utav läxor med. 

Igår var jag med Nel-Li, Moa, Sara och Tova. Vi stack ner till ankaret med lite godis och en filt. Så satt vi på några stenar och bara chillade och pratade. Väldigt mysigt var det. ♥ Så när vädret blir lite varmare ''Än vad det var igår''
så får vi göra om det och även grilla! Fett mööjsigt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0